Tuesday, June 2, 2009

Selamat Tinggal Kereta kecil Warna Putih.. Sob.. Sob..


My Dearest Kelisa

Hmm.. Kisah sedih nie berlaku pada 1st June 2009. Dimana aku akan dapat kete baru... Yeaayy!!!! Woi.. woi.. kate cite sedey, nie bersorak kegumbiraan nie knape?? ok2.. focus balik, maksud nyer arinie aku akan g trade in kete kelisa aku kat en Tan Chong. Sedey nyer bukan aper, sbb kete kelisa nie was my 1st car, hasil dari titik peluh aku bekerja. Sentimental Value?? Xterkira la byk nyer.. g keje, outstation, g dating, g jenjalan, tdo dalam kete, bwk pengantin & byk lagiler.. kalo nak cite xabis 12 purnama sbb byk besto momento ngn kete nie... sbb tue aku pnggil kete aku nih "kete carik makan" dan bukan carik awek yer.. harap maaf.
Atas dasar duniawi dan ketamakan wang ringgit & disamping aku pun dalam keadaan separa sedar. Aku & ETC pun agreed nilai untuk trade kete nie pada harga RM27K.. WOW!!!! agak tgi jugak la ETC nie letak sebenarnyer.So, tanpa rase ragu2 & bersalah aku sain jer surat2 & document untuk pindah milik..




Nieler hari last aku bwk kete kelisa aku nie pegi keje.

So, itulah serba sedikit cite yang aku dapat ringkaskan pasai kete kelisa aku nie... Thanks to u En Kelisa Nakamichi. Arigato and Jasa mu dikenang.

Aper yang aku belajar arinie, idup mesti diteruskan. Perubahan perlu dilakukan untuk kite maju kedepan. Aper yg berlalu kite jadikan kenangan dan pengalaman dalam idup kite. Sekian, Terima Kasih :)

No comments: