Saturday, December 11, 2010

Menjelang 23

family portrait

Aper yang 23? Jersi Beckham kah?? hehehe.. xderlerr... Sebenarnye dah masuk minggu yang ke 23 baby aku nie duk dalam perot Mommy dier :)
Alhamdulillah, baru pas checkup last monday.. everything going well for Mommy and baby. Cuma Mommy nie demam & batuk2 plak.. Hmm.. Kesian kat Mommy kan?
Sambil2 kesian kat Wife aku nie, terlintas kat kepala aku pkirkan mcm manela mak aku membesarkan aku. Dari dalam prot smpai ler besar pjg.. Bertapa besarnyer pengorbanan Parent kite kan? Tp kenapa ramai yg suke nak biadap ngn mak bapak diorg.. hmmm..

Wallahualam.

4 comments:

Wanita Mutalib said...

ya.
sangat setuju.
masa kita ngandung ari tu pun kita selalu terpikir camtu.
seksa mak kita dulu2 ngandung kan kita, tapi dah besar panjang, kita ni dilawannya?

masa kita dalam labour room ari tu, kita kuat membebel, antara bebelan kita tu la..

kita jerit, dalam perut lagi dah nyusahkan mami, dah kuar nanti???!!

pastu dgr nurse2 kat luar bilik gelak gelak ihikssss...

tahniah...dan selamat lah semuanya untuk wife dan baby ya :)

hafeez.halim said...

Wah!! sudah selamat melahirkan.. Congratz. Xperla, sakit2 tue sume gugur dosa2 seorg ibu.. Wpun sakit (tgk jer, tp xpnah rase) tp itulah kemanisan melahirkan anak :)

Nway, Thanks :)

yangyuyu said...

memang teruk masa mengandung, mcm2 dugaan..tapi lepas lahirkan baby, hilang segala sakit...

isteri dan anak tu amanah...take a good care ok

semoga semuanya ok:)

hafeez.halim said...

yangyuyu ~ hmm.. tuela kesian jugak tgk wifey. Tp itulah sedikit ujian dr Allah utk hambanyer :)

Insyaallah agak dijaga sbaik2nyer amanah yg diberi.

TQVM :)