Monday, January 17, 2011

Sepatu Merah Tumit Tinggi

Satu perkara yg kire mcm wajib adalaa dalam gamba org kawen.. mesti gamba kasut pengantin tue kan? satu petang tgh belek2 satu foto magazine sambil makan2 goreng pisang, aku tetibe rase nak wat sesi ujikaji dan meng'try' konsep2 utk amik gamba kasut bagi album perkahwinan. Seperti biase, kasut wife aku ler jadi mangsa.. ngeh ngeh :D

*saye memanipulasi cahaya sedia ada dan PP guna tona2 & effect yg berbeza bg setiap gamba. Feel free utk comment dari gamba2 dibawah yer :)

Kasut tumit tinggi
Kasut tumit tinggi
Kasut tumit tinggi

Kasut tumit tinggi

Tp pelik juge.. sbb gamba kawen aku xderpun gamba kasut.. huhu Ader sesape nak tgk gamba kawen aku? ;D

8 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

letak je..mesti ramai je yg nk tgk :)

Nurr Kasih said...

dah jd trend kan ambil gambar kasut ni hehe. nway suka pic 1st tu..idea baru :).

p/s: oh ye..boleh ke buat pop up window utk komen..senang sket nak komen smbil tgk gambar heheh.

yangyuyu said...

hehe betul, buat popup window leh, sebab bila nak komen tetiba lupa gambar apa aku tgk td eh

sy suka gambar no 2, sy suka la gambar awk sharp

ejai_ej said...

hahahah... bro.. ko editing pakai mender ek? PP tu mender? aku nih tak pandai sangat. ajo aku tone cenggitu bley? nnt aku blanje ko mekdi. hehehhe

hafeez.halim said...

Thanks semua :)

Okie.. udah disetkan popup tetingkap tersebut :)

Bro ejai, untuk gamba2 nie. aku pakai photoscape jer. Sbb xder wat paper adjustment layer. Cume adjust curve utk bhagian shadow jadi lbih gelap. Lastly aku add agfa filter ~ apply utk peek 2&3 shaje supaya gamba jadi lebih retro.. hehe btulker retro.. aku main sedap jer sbut ;)
Okie dah.. fillet o fish satu.. hahaha

Wahida Shukeri said...

nak2...nak tgok..letak je la, bleh share idea...

dilaOHdila said...

CUN sih hafeez....
teruja aku...awwww (hehehhe)
ideya baik
Pcape ni mmg best jugak kan
banyak rahsia

hafeez.halim said...

Wahida - Insyallah, nnt sye share kan yer :)

Sis Dila - tenkiu2, yep Pscape mmg powerful & snang digunekan :)