Thursday, September 15, 2011

Cita Cita & Cerita

Teringat dulu masa sekolah, ada satu borang yg kena tulis 3 cita-cita kita.. :) Ada yang tulis jadi polis la, jadi bomba la.. tapi mostly aku rasa ramai yang tulis nak jadi doktor la... Tapi dalam byk2 tue, aku ingat ada seorg membe aku tulis nak jadi ahli muzik. Cikgu kelas aku time tue siap marah2 & suruh tukar.. kekeke. Ingat2 rase lawak jer, aperda cikgu tue.. emo lebih. Time tue aku rase aku dulu tulis nak jadi doktor jugak.. tp aku pun xtau kenapa.. maybe sbb terikut org? or tgk DR Ismadi dalam cerita mak mertua ku? or Sbb doktor nie kerja yg berkaitan ngn pelajaran tinggi. Ntahler.. aku pun xsure... haha Okla, sajer jer nak cite.. tetibe teringat ;) my ambition

5 comments:

yangyuyu said...

cita2 sy dulu nak jadi kerani bank? kelakar tak..wahaha..

Faaein Talip Roy said...

cita2 saya masa kecik dulu banyak sesangat.. teringat masa jadi GGTT dulu.. tanya kat seorang murid, nak jadi apa bila besar nanti.. dia jawab.. nak tolong emak.. bagus sungguh cita2 dia.. ^^,

p/s: pic kat sini.. cantik2.. jeles sy... huhu..

eda_ej said...

agak2 budak skarang ade tak yang bg tau kat cikgu kate nak jd photograper bile besa nanti.. hehehhe..

hafeez.halim said...

yangyuyu - hahaha... xpenah lak sye dgr nak jadi kerani bank. Tapi pegawai bank antara yg top selection gak time tue ;b

Faaein - Wow!! sejuk perut mak mengandung budak tue, jarang2 dgr jawapan jujur ikhlas mcm tue :)
Tenkiu2, yg cantik tue dr Allah, sye nie pinjam jer :)

Eda - maybe kite leh wat banci la kat skolah2.. tp aku rasa mmg ada ler.. xmustahil :)

ejai_ej said...

huhuhu.. dude.. ko perasan tak ko ckp mamat yg ko amek gamba tuari cam pelakon. ko tgk iklan niquitin, die kan.. hahahah.. jenuh la aku igt mamat tu pelakon mane.